سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب لابی گردویی روشن

 

با ما همراه باشید تا این درب گردویی رنگ زیبا رو بررسی کنیم:

درب رنگ گردویی روشن زیبا حاصل دست استادکاران نجار و از چوب گردو تولید شده است، قیمت درب لابی بر مبنای میزان کیفیت نوع رویه درب و کیفیت متریال و کیفیت رنگ کار مورد ارزیابی قرار می گیرد. درب لابی گردویی روشن دارای جلوه ای بسیار شیک و لوکس می باشند. این درب ها برای نصب در قسمت بیرونی ساختمان طراحی شده اند و دارای کیفیت بسیار بالا می باشند. چوب گردو با توجه به کیفیت و بافتی که دارد گزینه مناسبی برای انتخاب آن برای درب لابی است   .

درب لابی گردویی

انتخاب جنس درب اهمیت بسزایی در استحکام و طول عمر آن دارد. همچنین رنگ و طراحی روکش درب های لابی تأثیر بسیار زیادی در زیبایی این درب ها دارد. امروزه در میان تنوع رنگی بالای درب ها، رنگ درب گردویی روشن جذابیت بسیار زیادی در بین افراد مختلف پیدا کرده است. درب چوبی یکی از درب های قدیمی برای استفاده در درب های لابی و درب داخلی ساختمان می باشد. ساختار این نوع از درب ها به صورت تمام چوب می باشد و اغلب با استفاده از چوب روسی با روکش راش، گردو یا ملچ ساخته می شود.

کلیه درب های لابی ( درب ورودی،خروجی منزل ) تولیدات شرکت نوین کابین می باشد. نام کلیه درب ها برگرفته از متریال مصرفی آن می باشد. لازم به ذکر است درب های تولیدی شرکت نوین کابین مناسب سبک های کلاسیک، مدرن، روستیک، نئوکلاسیک و… است. ما معتقدیم، ارزش یک مشاوره درست بسیار پر اهمیت تر از یک سودگذرا می باشد. نمایشگاه اول ما واقع در محل کارخانه تولیدی و نمایشگاه اصلی ما، ساختمان شما کارفرمایان عزیز است. شرکت نوین کابین امکان تولید درب های ورودی ساختمان بی کیفیت را ندارد.