سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدل کمد دیواری ام دی اف

 

در این نوشته مدل کمد دیواری ام دی اف رو با هم بررسی می کنیم:

خوشبختانه طراحان و تولیدکنندگان با توجه به نیاز مشتری ها، تنوع طرح و رنگ کمد دیواری را افزایش دادند و شما با هر میزان بودجه ‌ای که در اختیار دارید و هر سلیقه ای که داشته باشید، می توانید در نهایت کمد دیواری ام دی اف بسیار زیبایی را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید. امروزه طراحی کمد دیواری با گذشته بسیار متفاوت است. در گذشته کمد دیواری ها ساده تر بودند و تنوع طرح و رنگ آنها کم بوده است. اما امروزه کمد دیواری ها می توانند در سبک کلاسیک و یا مدرن، با انواع متریال و یراق آلات طراحی و اجرا شوند. کمد دیواری ها می توانند طبقه بندی های متناسب با نیاز مشتری داشته باشند همچنین سبک و رنگ آنها طبق سلیقه مشتری و با توجه به دیزاین کلی منزل تعیین گردند.

 کمد دیواری ام دی اف

کمد دیواری ام دی افی که در تصویر مشاهده می کنید دارای طبقه بندی هایی به سلیقه مشتری عزیز است، جای آویز لباس دارد و در قسمت پایین آن کشوهایی برای نگهداری لباس های معمولی تر طراحی شده است. رنگ این کمد دیواری های گلاس، کرم قهوه ای است که ترکیب بی نظیری به شمار می رود و نشان از خوش سلیقگی کارفرما دارد. براق بودن رنگ کمد دیواری به انعکاس نور کمک کرده و اتاق را بزرگتر و دلباز تر جلوه می دهد. از آنجا که این اتاق خواب دارای ابعاد کوچکی است یک کمد دیواری جا دار گزینه مناسبی می باشد تا نظم دهی را آسانتر کند.

کمد دیواری ام دی اف

 

این کمد دیواری ام دی اف زیبا بسیار کاربردی می باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید کمد دیواری دارای طبقه بندی های زیادی می باشد. در سمتی از این کمد دیواری، میز تحریر وجود دارد تا فرزندان خانواده بتوانند تکالیف خود را در آن بخش از اتاق انجام دهند و بالای این بخش دو طبقه به عنوان کتابخانه طراحی شده تا کتاب های خود را در آنجا قرار دهند. علاوه برا اینها میز تحریر دارای یک کشو و کمد کوچک نیز هست. در سمت دیگر کمد دیواری طبقه بندی هایی برای آویز لباس و قرار دادن کیف و کفش مشاهده می شود. بخشی از درب این کمد دیواری به صورت لولایی و بخش دیگر به صورت ریلی است و درب ها دارای دستگیره مخفی هستند    .

 

سبک کمد دیواری با توجه به سادگی و متریال استفاده شده در آن، مدرن می باشد. همچنین این کمد دیواری ام دی اف شیک تا سقف امتداد دارد تا فضای نگهداری بیشتری را در اتاق خواب به وجود آورد. در قسمت بالایی می توان وسایلی که استفاده روزمره ندارند قرار داد.رنگ بدنه کمد دیواری ام دی اف در این اتاق خواب طبق سلیقه مشتری عزیز، قهوه ای می باشد. و رنگ درب ها سفید انتخاب شده که ترکیب رنگی جذابی را به وجود آورده است. این ترکیب رنگ از پرطرفدارترین رنگ ها در طراحی کمددیواری ام دی اف می باشد، زیرا علاوه بر این که فضا را دلبازتر نشان میدهد، حس گرما را نیز به محیط می بخشد.