سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ورودی براق

 

درب ورودی براق رو با هم بررسی می کنیم:

درب براق گزینه مناسبی برای درب ورودی می باشد. قیمت درب ورودی ساختمان بر مبنای میزان کیفیت نوع رویه درب داخلی و کیفیت متریال و کیفیت رنگ کاری درب داخلی ساختمانی مورد استفاده در استراکچر درب داخلی مورد ارزیابی قرار می گیرد. چوب ملچ با توجه به کیفیت و بافتی که دارد گزینه مناسبی برای انتخاب آن برای درب ورودی است.

درب چوبی یکی از دربهای قدیمی برای استفاده در دربهای داخلی و درب ورودی ساختمان می باشد. ساختار این نوع از دربها به صورت تمام چوب می باشد و اغلب با استفاده از چوب روسی با روکش راش، گردو یا ملچ ساخته می شود. پنل درب براق ورودی جنس ملچ تک قاب با فرنچ چوبی هستش و از روکوب و پشت کوب با چوب و روکش طبیعی چوب ساخته شده است   .

کلیه درب های لابی، درب ورودی و خروجی منزل تولیدات شرکت نوین کابین می باشد. نام کلیه درب ها برگرفته از متریال مصرفی آن می باشد. لازم به ذکر است درب های تولیدی شرکت نوین کابین مناسب سبک های کلاسیک، مدرن، روستیک، نئوکلاسیک و… است. ما معتقدیم، ارزش یک مشاوره درست بسیار پر اهمیت تر از یک سودگذرا می باشد. نمایشگاه اول ما واقع در محل کارخانه تولیدی و نمایشگاه اصلی ما، ساختمان شما کارفرمایان عزیز است. شرکت نوین کابین امکان تولید درب های ورودی ساختمان بی کیفیت را ندارد. برای عکس های بیشتر انواع درب تولید شده توسط نوین کابین اینجا کلیک کنید.